Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

27 Eylül 2011 Salı

TAŞINMAZEDELER...

(BU FOTOĞRAFLAR BLOĞA ATARKEN NEDEN BOZULUYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM BAŞINA GELEN VARMI Kİ?)


Yerleşirken malumunuz paketler açılır makinaya konur yıkanır kaldırılır vs, bu fasıl devam ederken kolilerin birinde beni ardı ardın aiki sürpriz karşıladı, fincan takımlarının olduğu koliden iki adet fincan tabağı çıktı kırık üstelik ikisi de aynı takıma ait ve üstelik bana ait olan çeyimizimden ve hatta ilk kazancımla aldığım iki takımdan bir olan ve diğer takımı kardeşime verdiğim takımın tabakları idi, aslında nazarlık oldu bunlar da derler ya cam kırılması nazarı alırmış üzerinden insanın, neyseki öyle dedim teselli oldum, ancak ilk kazancımdan aldığım takım olarak üzüldüm azıcık, ama fire bu kadarlık paketler bitti, kırık dökük çıkmadı başka, napalım bu kadarlık olur artık, hala tam akıllı yerleşemedim, alt katı bitti ancak üst katta eksikler var hala, tamamlama alışveriş vs zaman alıyor sanırım tam tekmil yerleşmem  ay alacak.... Veee tahmin edersiniz internetimiz bağlandı, aklımdaki postlara devam edebilirim artıkımmmm.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder