Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

2 Eylül 2011 Cuma

KIRMIZI BAYRAMLIKLARIM....

Efendim bayram telaşından bloğa uğrayamadım, geçmiş bayramınız mübarek olsun... Umarım herkes açısından çok güzel bir bayram olmuştur... Bu postu bayramdan önce yayınlamayı planlamıştım ama dikişleri yetiştirmek için o kadar geç uyudum ki arife günü, bayram sabahı kayınvalideme gideceğimizden zor yetiştim, aslında bayramlıklarımı almıştım ama eşime pantolan almak için girdiğimiz dükkandan benim vurulduğum hırkayı alarak çıktık, aslında bu bayram o kadar harcama yapınca alma umudum olmadı ama beğenince  kocacığım alsana deyiverdi sahi mi dedim sahi dedi, kaçırırmıyım aldım çıktım hemen plan yaptım ve buna uygun hayallediğim Serap Abla nın basit namaz eteği diye isimlendirdiği kırmızıeteğin kumaşını ve yine kırmızı şifon şal kumaşını alıp koşturarak eve geldim akşam işleri toparlayınca eteği ve şalı hallettim, böylece kırmızı iki bayramlık kombinim oldu ve ben kırmızının nar tonuna aşık biri olarak çok sevindirik oldum, bayram da kırmızılarla harika geçti, bayram postunu ayrıca  yayınlayacağım hala köyümde  gezmelerdeyim, taşınma bir kaç gün ertelenince anneme ziyaretimi uzattım ve kankamı da nöbet çıkışı buraya çağırdım hep beraber tatil süper geçiyorr...
İşte dostlar kırmızı bayram kombinlerimmm...
Ahan da bu foto eteğimi dikeriken...

Eteğimin bitmiş hali..

Bu da şal ve hırkamın kombinlenmiş hali Bu eder bayramlık 1 numara kombin,m...

Bu da bluz eşar ve kot etek kırmızı kombin bayramlıklarım esas bunlardı bayramlıklarım ama ikinci seçeneğe daha da ısındım el emeği olduğundan sanırım...


3 yorum:

  1. Eteğin hem rengi hemde kesimi çok güzel olmuş Ellerine sağlık. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu tonu çok sevdim teşekkür ederim, beğendiğine sevindim....

    YanıtlaSil
  3. ayyy o kot eteği çok sevdim ben kırmızıile de çok güzel olmuş harika :)

    YanıtlaSil