Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

25 Temmuz 2012 Çarşamba

BEREKETLİ AYIN BEREKETLİ SOFRALARINDAN. (DİKKAT YEMEK VAR)

Evet sevgili blogcanlar malum bereketini yoğunca hissettiren ayların incisindeyiz, her bir kul bu ayı değerlendirme gayretinde, dualar, kuranı kerimler, ibadetler gönderiliyor Yüceler Yücesine, Rabbim kabul eylesin inşallah..
Ben de acizane bir iki misafir aldım bu güne kadar tamamı olmasa da çektiğim bir kaç karelerden kesitler.. Aman oruç olan fazla bakmasın..gerçi çok yemek de göstemedim ama buyrun bakalım bu sofra eşimin ailesine hazırlandı. Malum telaşdan yemeklerin hepsini çekemedim, sadece ana yemeğimi fotoladım bir ara...


Menün
Fırında sebzeli kaşarlı et sote.
Süzme mercimek çorbası
Pirinç pilavı
Güllaç ve kalbura bastı
Karpuz, cacık, kavun ve ramazan klasikleri..
(Yemeğimin tarifi bilindiğinden yazmadım, isteyen olursa tarifini yazabilirim):.

Bu ise başka bir akşam eşime hazırladığım fırında sebzeli mantarlı tavuk sote... Malzemeler sotelenirken...




Burda fırına hazırlanıyorlar küçük güveç kaplarda... 
Bunun fırından çıkmış hali de vardı nefisce ama malesef resim hata verdi açılmadı..
Aslında hazırda bir postum daha var en kısa sürede düzenleyip beğenilerinize sunmak istiyorumm. Allah ibadetlerimizi kabul eylesin selametle kalın BLOGCANLAR..

4 yorum:

  1. o kaşarlı et varya... :))
    yutkunuyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Akşama az kaldı sabret, cennette çok güzellerini yeriz inşallah..........

    YanıtlaSil
  3. ben kaşarlı etten istiyorum...
    resmen canım çekti....
    ellerine sağlık canım....
    hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  4. Olsa da yesek şu saatte. Gel senin için de yaparım... hayırlı iftarlar canım

    YanıtlaSil