Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

7 Ağustos 2011 Pazar

DİKTİKLERİMDEN BİR DEMET...

Evet dostlar  sonunda eşimden doğum günü hediyem olan fotoğraf makinam kendisinin uzun araştırmaları sonucunda seçildi ve hediyem bu gün benim oldu ve artık bloğumu renklendirme zamanı, dikişe olan düşkünlüğümü yakın çevrem bilir, her ne kadar kalıplı dikişleri daha profosnonel bulsam da kalıp kullanma özürlü biri olarak kendi çapımda dikiş tekniğimle  ortaya çıkan bir kaç kıyafetimi yayınlıyorum.....

 Bu elbiseyi daha yeni diktim, gezindiğim blogların birinde gözüme takıldı buna benzer bir model alt kısmındaki kumaşı alınca  evde uyan ne olur derken eşimin tavsiyesi üzerine bu beyazı geçirdik ve beklediğimden de güzel oldu, düğme ve ilik açma tembeli olduğumdan o kısmı taşlı iğne ile kullandım, ütüsüz şimdi idare edin, üzerimde de çeker koyarım bunları giydikçe...
 Yaka kısmı biraz hatalı aslında ama idare eder, kolların valon olması sıcaklarda çok rahat oldu....
 Farkettiyseniz sağda fazla yığılma var  bir ara el atıp burayı düzletip düğmelerini de eklemeliyim...(ütüsüz falan idare edin artık)
 Bu etek de ondan bir önce diktiğim diyet sonucunda eski kıyafetlerim çok bol olduğundan ne giysem dediğim bir akşam iki saatte dikiverdim bunu, modeli de LCW den aldığım bol gelen eteğimin modeli, rahat bi model, ben yanlara cep koymadım ama...
 Bu eteğimi de çok severek giyiyordum ama kendisi şu an belimden inip gidiyor, ya tamir görmeli yada rafa kalkmalı, tamirde baya işi var  göze alamıyorum beklesin bakalım, bu madel de aldığım bir eteğimin modelinden düğmeler kumaştan daha pahalı tutmuştu hiç unutmuyorum....
 Önden fermuarlı etek oldukça rahat ve spor...
 Yandaki düğmeler.....
 Bu da ilk dikiğim elbise grubundan jilem, kumaşını çok severek aldım yumuşacık, bunu 2006 yılında dikmiştim, kendisi geçen yıl falan dar oluyordu ama bu sene bol bile geliyor, krem keten çektimde kombin yapıyorum, hoş oluyor hatta bunula çekilmiş fotom var bi ara atayım...
 Üst kısmı....
 Bu etek dekilo verdikten sonraki kıyafet sıkıntımdan diktiğim bir etek kumaşı harika ütü bile istemiyor, renklerin uyumuna bayıldım, model de çok basit büz kemerle ve astarla o kaaaaa....
 Bel kısmı yüksek bel  yaptım bu ara yüksek bel modelleri çok beğeniyorum (belim inceldiğinden mi acep)
 BU da kot grubundan ilk dikişim bunu 2 yıl önce diktim ve baya giydim ama bu da artık bana oldukça bol tamir yada geri dönüşüm olacak.... Cepler ve etekteki şekiller kumaşından tersinden diktiğim parçalar...

Cepler ve A pilem...


11 yorum:

  1. maşallah ne güzel şeyler dikmişsiniz böyle ,Tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, beni dinlendiren hobilerimin en başında gelir dikiş.. zamanla daha güzel olacak inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Ben etekten gömleğe yaka olayını çok beğendim. Çok güzel bir dizayn tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bişeyler elbiseye hareket katsın derken biye kullanarak bu kumaşı denedim eh değişik bişey çıktı ortaya, ben çok orjinal bulmuyorum aslında ama arkadaşlarım bayıldılar bu elbiseye...

    YanıtlaSil
  5. Ben sana yorum yazmış izlemeyi unutmuşum. Şimdi geldim. Hoşgeldim dimi. Birde yorumlarda kelime doğrulama var zorlaştırıyor yorum bırakmayı.. akldırsan ne iyi olur :)

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin canım, kelime denetimini de uyarın sayesinde kaldırdım, deneyimli kişilerin tavsiyesine ihtiyacım var yeniyim henüz, tavsiyelerinizi bekliyorum....

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim, ben de sizi kendi bloğuma beklerim! :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin Deniz, ne demek bloğunu hemen izlemeye alıyorum....

    YanıtlaSil
  9. canımcım çok güzl olmuşlar birşeyler el emeği ile yapılınca çok güzl oluyo valla .) güle güle giy inş. :)

    YanıtlaSil
  10. elbisenize bayıldım....hemen benmde fikirm geldi...bakalım nasip artık

    YanıtlaSil
  11. Bekliyorum gelen fikrinin yansılarını belki senden de bana ilham gelir........

    YanıtlaSil