Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

7 Mart 2012 Çarşamba

04.03.2012 ALİ KAYRA mın 4. YAŞ GÜNÜ (Bol fotolu bi post)

Daha dün gibiydi yuvamıza renk kattığın gün şimdi 4. yaşın bitti... gibi uzun bi yazı olabilirdi bu postu anlatan anlata anlata bitmeyen bi post olabilirdi ama onu ne kadar anlatsam bitmez ki sizleri de yormadan bol fotolu 4. yaş günü kutlama fotoğraflarımızla başbaşa bırakıyorum sizler..... Fotoğraflar  her şeyi anlatır zaten....
Oğlum misafirlerimizi beklerken...

Nasıl pastayı İmrane ve ben yaptık, lezzeti harka idi görüntüsü konusundaki yorumları size bırakıyorum, ilk kez şeker hamurlu bir pasta yapmış oldum.... Yine tarif isteyen olursa verebilirim. aslında aşamalı fotolayacaktık ama öyle telaşla oldu ki her şey vakit olmadı.. Bakalım beğenecekmisiniz....

Maskeli dörtler...5. cisi partinin tek kızı idi ancak fotoya katılmadı.. Hepsini bir arada yakalayamım malesef.. hepsi birbirine bakıp gülüyorlardı.......

Pastamız........


Çok istediği güneş gözlüğü teyzesinden geldi, montu halasından ve ayakkabıları Kankası kağan dan eee bizim paşa da giydi hemen poz verdi.....
Yenimodadan aldığım elisemi giydim ben de nasıl buldunuz bakalım.....

annesine teşekkür ederken meleğim......  çokkk mutlu omuş......

Oğlumun annesi ve kuzeni....Hatice..


Üçümüzün hiç bir arada fotosu yok bizimkini heyecandan yakalamak mümkün olmadı bütün kutlama boyunca koşturdu durdu... E biz de sevgili yarimle.........Bizi görenlerin bir yorumu vardır bakalım  ne düşüneceksiniz........

Oyyyy doğum günü çocuğu........Sonra kravattan sıkıldık papyona geçtik.....


Bu da ikramlardan kesitler ama masanın tümünü gösteren foto hata verdi yükleyemedim..Bu çokanatlı pasta merak edenleriniz olursa tarifini veririm...

Un kurabiyesi, çocuklar için şekillli yaptık... Araba, Ağaç, İnsan figürü, kalp vs.... İmranem yaptı harika olmuş tadı herkes bayıldı....İkramların devamı tuzlu poğaça yine İmrane yaptı ve ıspanaklı börekti...Onu da kayınvalidem yaptı ... Çok güzel geçti Nice yıllara  oğlum.....  Rabbim bütün çocukların annelerin yüzünü güldürsün.. Evlat  acısı yaşatmasın kimselere, Hiç bir çocuğu da annesizliği yaşatmasın.............

15 yorum:

  1. Gülgüncüm canım harika olmuş ellerine sağlık bu pasta yeniyomu :D ayy ben kıyamam yemeye ilk kez seni gördüm çokşık olmuşsun canım elbisen harika :) enişteylede beniyosunuz sanki birbirinize :D Rabbm ayırmasın üçünüzü :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim tatlım, valla kıydık ve yedik o pastayı beğenmene sevindim... Elbisemi ilk kez giydim ben kollarından dolayı biraz elbiseden tırsmıştım ama düşündüğüm gibi değilmiş bend e beğendim.... Doğru tespit eşimle bizi çok benzetir herkes. balayımızda abin mi diyen çok oldu (hih hihh nasıl gülmüştüm ama)

    YanıtlaSil
  3. canım, eşinle ne güzel yakışmışsınız,,MAŞALLAH diyorum..pastayı çok başarılı buldum..hamarat şey:)
    evet lütfen çokonatlı olanında tarifini yayınlar mısın gülgüncüm..
    ve evin ne kadar ferah gözüküyor..lütfen bizim için evinin fotolarını koyarmısın??
    öptüm..OĞLUŞUNA NİCE SENELER DİLERİM.ÇOK TATLI YA MAŞALLAH:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim deya cığım her kalp ruh ikizini bulurmuş ya bizim de öyle oldu işte. Şükürler olsun onu tandığım güne. Tabii yayınlarım tarfini seve seve..
      Evim baya geniş evet temizliği zor olsa da seviyorum ferah evleri..Bi gün evim evim postu yapiyim o zaman...
      Oğulcuğum içindi her şey şükür mutlu oldu o kadar yorgunluğumuza değdi... Rabbim bu tatlı şeyden sana da nasip etsin......

      Sil
    2. :) aminnnn:)
      sevgiler..

      Sil
  4. Aboooo :))) demek yanlış deil valla çok anımsatıyo :) eşini bulmuşsun cidden :) hele küçük bücürü şimdi çok kıskandım ama :(( benm öle pastam olmadı gelirsem yaparsın inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doğru tespit arkadaşım.. Kıskanma ne olur gel senind e olur sen gel hele ben sana daha neler yaparım...........

      Sil
  5. çok güzel bir doğum günü olmş ellerinize sağlık.sizde çok hoş görünüyorsunuz.keşke pastayı aşamalı resimleyebilseniz yada tarif verseniz:) bende oğlumun 2 yaş doğum gününde kendim yapmak istiyorum.nerden alınırkı bu şeker hamurları:)nekadar şey sordum.mutluluklar size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın canım fotoğraf için hem vakit olmadı hem de bizimki de acemilik pastası pek talep görmez demiştim.. keşke fotoğraflasaydım ben de ilk kez kendim yaptım oğlumun yaş pastasını dene derim beklediğimden daha güzel oldu, şeker hamurunu ister kendin yap ister pasta malzemeleri satan yerden edinebilirsin... yardıma ihtiyacın olursa sor bana anlatırım.....

      Sil
  6. Merhaba gülgün tanıştığımıza sevindim. Oğluna sağlıklı, uzun ömürler dilerim, zor bir pasta yapmışsın tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuran; Ben de tanışmamıza sevindim, beğenmene sevindim pastamızı......

      Sil
  7. Selamlar

    İzleyicimi merak edip bloguna geldim :) iyi ki gelmişim .Keyifli bir blog.

    Oğluşuna Rabbim hayırlı uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.Nalan; S. Hoş geldin bloğuma.. keyif almana sevindim... Çok sağolasın....

      Sil
  8. meraba yavrunuzun dogum gunu kutlu olsun uzun suredir izleyiciniz oldugum halde blogunuzun adi blogumda goruntulenmiyor guncellemelerinizi alamiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata dair; teşekkürler biliyorum ilk izleyicilerimdensin neden acaba güncellemeler sen de görünmüyor fikrin var ise düzeltmem gereken bişey yapayım....

      Sil