Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

7 Şubat 2012 Salı

MAKRUBE..

Malzemelerim; aslında daha farklı şeyler de girebiliyor ancak ben elimdekileri kullandım..
Önce haşladığım etleri, sonra kızarttığım havuçları ve sonrasında patetesleri yetleştirdim..
En son olarak pirinçleri de ekledim, üzerine biraz haşladığım et suyundan biraz su ekledim üzerinden döktüm, pişirmeye hazır..
Taaa üniversite yıllarımdan beri yemediğim makrube dün bloglarda dolaşırken rastladığım bi resimle aklıma düştü, ben de iş çıkışı koşa koşa gittim ve makrube yapmaya koyuldum eşim ve oğluma da sürpriz olsun diye menüyü söylemedim, iyiki de söylemedim çok sevdiler, o kadar makrube bitti gitti, hatta oğlum bitirmeyelim anne ben bunu çok sevdim dedi, çünkü onun sevgileri patetes, pilav ve et bi aradaydı, bunu arada tekrarmalıyım, son fotoğraf bitmiş haliii, ben bu kadar başaralı olacağımı düşünmemiştim, hem kalıbı bozulmadı hem de kıvamı suyu çok yerinde olmuş, etler de su bitinde üstten süzen yağlarla bi güzel kızarmış..... Afiyet olsun dostlar............

12 yorum:

  1. Amanınnn çok leziz duruyo bayıldım buna ellerinize sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun adaşım gel sana da yaparım...

    YanıtlaSil
  3. Çok değişik çok hoş duruyor. Yapılmalı ve denenmeli. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız aslında makrube bir kaç öğrencinin evde ne yapsak diyerek elde olanlarla yaptığı bir yemek öğrenci yemeği derler ama bence öğrenci yemeğinden öte bişi ben çok severim denemeni tavsiye ederim...

      Sil
  4. ÇOK GÜZEL BİR YEMEKTİR ELLERİNE SAĞLIK,TENCEREDENDE NE GÜZEL ÇIKMIŞ BOZULMADAN,SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlarken aşama aşama fotoladım Rabbim son karede utandırmadı, ben bile bu kadarını beklemiyordum.....Çok teşekkürler....

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Aman da aman kim de gelmiş Tala çok özlettin kendini nerelerdesin, gel beraber yiyelim....

      Sil
  6. üniversiye zamanı canlandı gözümde :) o Kalabalıkta neşeyle yemek ayrı bi lezzet veriyordu insana bende çooook severim iyikide hatırlattın yarın bende yapayım eşime :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. nefis nefis,ellerine sağlık ,akşam akşam canım çekti şimdi.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. üniversitede kalırken arkadaşlar yapmıştı evde, ben de bayılmıştım, elinize sağlık, eminim süperdir...

    YanıtlaSil
  9. Nefis görünüyor ya hende kolay , ellerine sağlık .

    YanıtlaSil