Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

30 Mart 2012 Cuma

YAŞASIN DİKİŞ DİKMEK

Ay fenalık geldi bana daha fazla dayanamadım, bunaldığım sınav stresinin tavan yaptığı şu günlerde sonunda dikişe verdim kendimi, aylar sonra dokundum makinamın pedalına, sadece makinamla haşir neşir oldum saatlerce, bu günlük attım kafamdan bütün her şeyi, iki yarım projem de bitmiş oldu, dikişe başlamadan ise ağzımız tatlansın diyerek minik erkeğimin bayıldığı kurabiyeden yaptım.....
Fotolara buyrun lütfennn.....

 Bu malum klasik beli lastikli etek su taşları da benim fikrim bir kaç renkle kombinleyeilirim.....


Bu eteğim de yarım bekliyordu rengine bayılmıştım bu kumaşın burda dergisinden bir modelden yararlandım ama bir kısmına da kendim değişiklik yaptım, giymek için sabırsızlanıyorum.....
Nasıl buldunuz bakiim...

12 yorum:

  1. Ayyy alttaki etek çok tatlı olmuş gülgüncümmmmmm :) bayıldım hatta ben etekli pantolon istiyorum aslında bu kumaştan etekli pantolonda dikebiliyonmu canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anım hiç etek pantalon dikmedim, ama bir gün denemek isterim, ben de bu kumaşa bayılmıştım insanın bu kumaşı okşayası geliyor....

      Sil
    2. aynen çok güzelmiş kumaş canm güzel günlerde giy inş. çok yakışır eminim

      Sil
  2. Su taşları çok güzel olmuş. İzninle fikri çalmak istiyorum (Nasıl bir soruysa artık izin ve çalmak )

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ne demek Talam senin benim fikrimi kullanman benim için mutluluk verici olur ancak, al senin olsunnnnnnnnnnnnnnnnnn...

    YanıtlaSil
  4. kurabiye tarfini istwrm üstteki etegi su taşı ile renkkendrmk ii fikir tuttum bunu

    YanıtlaSil
  5. su taşlı eteğini bende çok beğendim.farklı kombinlerle çeşitlendirebilirsin.çok şıkkk

    YanıtlaSil
  6. Süper olmuş. Çok profosyonelce. 1 günlük tatil :) Süper hadi şimd ders başına....

    YanıtlaSil
  7. yaşasın tabi güzel olan herşey hayatımızda hep varolsun:)
    canım hediyelerin için tekrar çok çok teşekkür ederim,bloglarımdanda teşekürlerimi gönderdim sana,öpüyorum senide kuzucuğunu da..

    YanıtlaSil
  8. unutmuşum:)
    okumak istersen;
    http://reyhanadair.blogspot.com/2012/04/sevgili-gulgunden-surpriz-hediyem.html

    http://anneeligibireyhan.blogspot.com/2012/04/nohutlu-kofteli-corba-ve-surpriz.html

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Valla iyi ki söyledin ben sınav stresinden anca döndüm bloğuma ne kadar sevindiğimi de anlatamam çok maceralı bir hediye oldu....

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş :)bana da beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil