Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

5 Eylül 2011 Pazartesi

BAYRAM VE KIŞ HAZIRLARI...



bayram bol gezme ve tozma ile geldi geçti hiç bişi anlamadım diyemiycem çünkü çok şey anladım, görmediğim çok insan gitmediğim çok yer gördüm, bol bol akrabalı gezmeli hatta hummalı bi bayram oldu, tatilin son gününü ise kış hazırlıkları ve piknik ile kapattık, 

Bayram sabahı komşu kanları ile oğluşum....
Bayram sabahı Salihli ye giderken...
Kuzucuğum






Bu da Ege lilerin meşhur domates şileri kışın imdat gibiler her biri, tazecik yemeklere kullan kullan kullan, 3 satte tam 400 küsur şişe yaotık kayınvalidemler ve biz kullanıyoruz düşünün ne kadar çok kullanıyoruzzz, çok seviyorum bunları...
Olayın ciddiyetini görmeniz açısından koydum bo fotoyu hatta bunlar da almadı 3. kez bi kazan daha oldu sanırım..
Bunlar da patlıcan oymacıklarım, çok seviyorum kışın bu dolmaları,,,,
Aslında biber ve patlıcan gömme de yapıp diprize attık ama telaşdan onları fotolayamadım...

Bu da bayram gezmelerimizden bi kare...
.
Tatilin finali ve Kurşunlu da geleneksel pikniğimiz, tabii kocam mangal başındaaaaaaa...SEVİYORUM BU ADAMI BEN YAA....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder