Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

26 Ocak 2012 Perşembe

YAŞASIN İZLEYİCİM ARTIYOR;


Sevgili çoğalmakta olan izleyicilerim, bloğumu açalı epey olmasına rağmen ilgilenemediğimden uzun zamandır duraklama dönemi yaşıyordu (ki ilgisiz bir blog ne kadar gelişir), son zamanlarda toparlanıp bloğumla ilgilenmemin meyveleri gelmeye başladı son 3-5 aydır 26 olan izleyenim iki günde 30 oluverdi bu sayıyı görünce gözlerim fal taşı gibi oldu (belki yüzlerce binlerce izleyeni olan bloggerler için komik bi rakam ama ben bu yola yeni çıktım) çok sevindirik oldum, sabahtan beri çatlarcasına olan ağrıyan başımı bile kaldırıverdim demekki ilacım moralmiş, başımın ağırısı ise üzüntüden miş, babamı fazla düşünüyorum sanırım sürekli hastalanıyorum halsiz kalıyorum, her şeye karşı isteksizleştim, haz almıyorum pek çok haz aldıklarımdan. Ama karar verdim; başta kendim için, babam için,  paşa oğlum ve kocam için, sevdiklerim, dostlarım ve bloğum için iyi olmam gerekiyor ve bloğumla iyice kaynaşmak istiyorum çünkü burdan yazmak bile bana iyi geliyor, içimde yazmak istediğim o kadar çok şey oluyor ki üşenmekmidir çekinmekmidir elim varmıyor (ama kıracağım isteksizliğin kanadını kolunu artık, basit yazılarda bile  hele gelen yorumlar hepten uçuruyor beni havalara... Yapmayı düşündüğüm postları hazırlamak vaktidir şimdi ve blog izleyicim olan 50. kişiye bir hediyem olacak bakalım talih kime gülecek, tabii önce bir hediye çekilişi organize etmem lazım, düşüneyim bakim neler  gelecek fikrime...... Sağlıcakla kalın dostlarrrrrr Beni izlemeye devam edin olur mu???

4 yorum:

  1. Seni izlemeye herzaman varım :) evet bloğun için ii ol canm :) bizler hep burdayız ii güünnde de kötü gününde de yanındayız :)

    YanıtlaSil
  2. 1Gül; Kalp kalbe karşı diye buna denir ben de az önce sana yorum yazmıştım tevafuğa da bakarmısın....

    YanıtlaSil
  3. İnşallah daha çoklarını görürsün canım. İhmal etme ama ihmale gelmiyor :)

    YanıtlaSil
  4. Haklısın canım tavsiyeni dikkate alacağımm..

    YanıtlaSil