Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

31 Ocak 2012 Salı

TAK TAKIŞTIR..


Saat kullanmayı pek sevmiyorum ama yüzük kullanmaya bayılan biri olarak bu saatli yüzüğe bayıldım, her gün aynı alyansı takmamak adına bu taşlı alyans da beğinimden nasibini aldı, iş yerine bir yıldan fazla süredir gelen gümüş satan beyin bir kez  bile ürünlerine bakmamıştım, döküm çok güzel takılar satan abladan alıyordum takılarımı ama bu güzellikler beni mest etti ikisi de benim oldular, ikisini de aynı ele takmıyorum ama size  göstermek adına aynı elimi kullandım, Nasıl buldunuz bakem..
Bu arada kombinimi beğenmeniz nedeni ile cesaret geldi kiremit renginde kombinimi hazırlamaktayım... Yarına nasipse postumu yayınlarım..Görüşmek üzere şekerler.....

18 yorum:

  1. güle güle kullanın, özellikle alyansınızı beğendim..saat de düşündüğünüz maksatla iyi olmuş..ama ben yine de kol da kullanmayı seviyorum:) hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. Bencede harika görünüo ama ben kullanamazdım kesin :)güle güle kullanın inş. :)

    YanıtlaSil
  3. Derya Demişki; Çok teşekkür ederim, hayatımda bir yada iki saatim olmuştur onlar da hediyedir, ama bu saatli yüzük bana göre hem işe yarar hem de farklı bi şey geldi...
    Dokuztepe; Çok teşekkürler..
    1Gül; Canım kolda kullanmak daha mantıklı esasen kullananlarda beğenirim ama ben beceremiyorum sanırım...

    YanıtlaSil
  4. Bende işte parmakta beceremem galiba :D saatleri çok severim ama canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat güzel aksesuar hem de arkadaşlarımın renk renk var inşallah sizlerden saat tutkusu bana da geçer...

      Sil
  5. güzel blog:) umarım modayla ilgili paylaşımlarım olan bloğumu ziyaret edersin. http://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samire ; Hoş geldin canım, ben de en kısa sürede seni ziyaret edeceğim, beğenin için de ayrıca teşekkürler..

      Sil
  6. Alyans güzel, saatli yüzük güzel, ikisi bir arada nefis olmuş çok begendim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı; Beğenin için çok mutlu olduğumu belirtmek isterim, çok teşekkürler...

      Sil
  7. Alyans çok güzelmiş, bende istiyorum aslında alyans yerine böyle taşlı güzel yüzükler takmayı ama ne bileyim alyansımı çok sevdiğimden çıkarmak istemiyorum sanırım :) Saatli kolyeler de çok moda bu arada, güzel seçim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alyansımı seviyorum ama değişiklik bana iyi geliyor sanırım, saatli kolyeler de hoş fikir..

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. alyansssssssssssss süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler Sevecen benim de çok içime sindi...

      Sil
  10. bende bayıldığımı söylemeden edemıycem bu arada ben blog alemının yenısıyım bana destek verir misiniz?...

    YanıtlaSil