Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

6 Kasım 2011 Pazar

BURUK AMA BAYRAM;


Bu bayram bize olduğu gibi tüm memlekte buruk bir bayram, acılar taze, yaralar kanar vaziyette, o insanları düşünmekten alamıyorum kendimi, ama toparlanmak lazım yoksa biz böyle salarsak kendimi o insanlar nasıl devam edecekler hayatlarına, bayram buruk da olsa çocuklar için toparlanmak şart en başta çünkü çocukluğumda bayramı nasıl heyecanlı yaşardım, hiç unutamam, bu nedenle onların da hatırlyacakları güzel bayramları olsuun, nöbet telaşından cuma gece saat 24:00 çarşının açık oğlumun bayramlığını alabildik, bayram sabahı erkenden kalktı sarı papatyam, babası ile giyindiler bayramlıklarını, bu bayramın diğer bayramlardan  farklarından biri de oğlumun babası ile bayram namazına gidebilmesi oldu, çünkü babamız daha önceleri hep bayramlarda çalışmak zorunda idi, ama şükür ki artık bayramları birlikte geçirebiliyoruz , ancak bu dafa da ben nöbetçiyim adliye ev arasında mekik dokuyup duruyoruz ma aile olarak, oğlum duruşma salonunda hakimcilik oynuyor, o yüzden henüz Manisa dan bi yere de ayrılamadık, nasipse bu gün nöbetimin son günü akima geç saatlerde yada yarın erken gideceğiz ailelerin yanına... 


 Dün çoktan beri beni bekleyen kumaşlarımdan iki tanesini ani bi kararla dikmeye başladım, Burda dergisinin haziran sayısındaki maksi etekten diktim biraz da kendim bişeyler kattım, siyah uzun hoş bi etek oldu..
Bu da mekke şifonu denilen içini göstermeyen bi şifon bunu da üzerine diktim, bunu kalıpsız çaştım ama söylemeliyim ki bluzda çok zorlandım, aslında zor bi model değil diye bu seçtim ama kollar ve yaka beni yordu, yada etekte enerjim bittiğinden bu bana zor geldi.
Bunları bayramda giyebilirmiyim bilmiyorum, elimde etek için uygun fermuar ve bluz için düğme yok, bişeyler uydurursam giyerin bakalım hiç giyesim de yok ama..


Bunlar da dünden oğlumun adliyede hakimcilik oyunundan.....
BÜTÜN HERKEZİN BAYRAMI KUTLU OLSUN......

1 yorum:

  1. cidden bayramlıklar benziyormuş bende arife günü akşamı geç saatte aldım ancak fırsat bulabilmiştim

    YanıtlaSil