Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

11 Ekim 2011 Salı

SEVDİĞİM 3 DERGİ BİRARADA

Şükürler olsun sonunda ala dergime kavuştum, internet bulabileceğim yere gittim sordum geliyor ama biz açmadan iade ediyoruz dediler ben de nedenini sordum görevli kız bilmediğini söyledi, ben de bidahaki aya gelmez mi ben istiyorum neden açılmıyor ilgiliye iletirmisiniz dedim kız iletti ve süper haber ellerinde kenarda varmış neyse kız aradı bulldu ve verdi çok sevindirik olarak Burda dergim ve havaların soğumadı nedeni ile kaptığım örgü dergimle coşa coşa geldim... Bu dergiler beni nasıl mutlu ediyorlar, Dergilere baktıkça içim kıpır kıpır oldu, çokk projeler şekillendi aklımda, Ala da yayınlanan REHA YEPREM röpörtajı aldı götürdü beni,u günkü enerjim bu dergilerden geldi, bayılıyorum dergi okumaya, aklıma gelmişken bi derg,ilik edinmeme gerek kendime...




Bu da Ali Kayra ma örmeyi planladığım hırka, oğluma çok yakışacak inşallahhhh



Hafıza kartına format atmama rağmen yine değişmedi mutasyona uğramış bir foto daha idare edin, makinayı aldığımız yere soracağım bakalım..

4 yorum:

  1. çok güzel örnegi var galiba ,umarım kısa sürede örersinde oğluşun bu kış giyer,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Meraba bloğunuzu tesadufen buldum ve çok sevindim bende Manisa horozkoy de doğdum Bir hemşerim le daha tanışmak beni çok sevindirdi saglicakla kalın gorusuruz

    YanıtlaSil
  3. Oturuzundan sonra; sanırım hızlı öremeyeceğim çünkü elime ne zaman örgü alsam oğlum yardıma etmek istiyor sonuç hüsran oluyor tabiii.

    YanıtlaSil
  4. Hayata Dair; Hoş geldin bloğuma hemşerimi burda bulmak benim için de sevindik bi olay oldu...

    YanıtlaSil