Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

11 Ekim 2011 Salı

POST YAPAMIYORUM..İMDATTTT

Bir sürü postıum birikti hazırlamam gereken ancak bi sorunum var, fotoğraflarımı makinadan posta atarken fotoğraflar bi evrim geçiriyor, berbat bişey oluyor, kaç kez denesem de sonuç vermedi, mesela bu posru yeni modadan aldığım cicilerim için yapmak istemişitim ama gece yarılarına kadar uğraşmama rağmen bi sonu vermedi. Bu durum başına gelen var mı bana yardımcı olun NOLUR.......
,

Pek anlaşılmıyor ama bu Yeni Modadan aldığım etek 23 ceket 23 TL olmak üzere toplam 46 TL +5 TL kargo bedelli bi takım kalitesi mükemmel ben ve arkadaşlarım bayıldık daha bi sürü foto çektim ama malum koyamadım... Ben bu siteyi çokk beğendimmm..


Bu da yine Yeni Moda dan aldığı kabım, kol kısmını çektiğim fotyu eklleyebildim anca ama üzerimde çekilmiş fotolarımı da ekleyeceğim değeri 50 TL ve kırışmaz harika bi kumaşı var kollarındaki deli işi de başka bi hava katıyor Kaba ihtiyacıma binaen çok beğendimmmm..

1 yorum:

  1. Selam,
    Çok güzeller. Resimlere neden bunu yapıyor anlamadım ama resimleri masaüstüne kopyalayıp alma yada başka opera gibi tarayıcı kullanma yoluna gidebilirsin belki . Cicilerini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil