Saklı bahçeme hoş geldiniz........

Umarım bloğum size yararlı olur.

23 Ağustos 2011 Salı

TAŞINIYORUZZ


Evet nihayet taşınıyoruz alışamadığımız semmten ve evden eski semtimize dönüş kararı aldık ve önce satılı evlere baktık, sonra kiralık, yine satılık ve son karar kiralık eve karar kıldık, ilk bakıp çok beğendiğim ancak fiyatta anlaşamadığımız evi Rabbim nasip etti, olmadığında ne kadar üzülmüştüm, ondan sonra onlarca ev baktık ama o ev gibisi hiç yoktu, hepsinin o evle kıyaslıyordum, hiç birini beğenemedim mecburen baya şehire uzak bir siteden karar verme arifesinde idik ki o da ne evin sahibi beni aradı Rabbim bu bi mucize o kadar ayak direyen adam kendisi evini bize güvendiğini ve evinde bizim oturmamızı istediğini bizim istediğimiz fiyata 2 yıl artırmadan oturabileceğimizi söyleyince sevinçten havalara  uçtum Şükürler  olsun Ya Rabbim sen dileyince olmazlar oluveriyor, zaten içindekiler taşınacaklardı 30 u gibi bize de bayram tatilinde taşınmak kaldı, toparlanmaya başladım bile, aslında çok toparlanmaya da gerek yok taşıma firması halleder dedi arkadaşlar ama içim rahat etmiyor, ben yavaşdan kolilemeye başladım rafları ve çekmece içindekileri... Yeni evimle ilgili çokk hayallerim var, geniş ve ferah bir ev hep hayalimdi, bayramdan sonra 5 gün izinli olacağım epeyce yerleşirim artık......Bu arada dekor ve taşınma ile ilgili deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.....

2 yorum:

  1. Allah kolaylık versin canım taşınmak çok meşakketli bir iş. Ama sonu güzel olacak inşallah. Bence acele etme yavaş yavaş içine sindire sindire dekore et evini.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, yorucu ama ben hevesli olduğumdan zor görünmüyor gözüme hallederim Allah ın izni ile, hele bi taşınayım da dekor fikir arayışlarına da girerim elbet...

    YanıtlaSil